Wednesday, February 8, 2012

Gigitgigit cuping telinga capangmu ^^

 

Huyya ya rakan2 yg sgt sy cintai dn sygi . Hikhok ^^ Ish lame betul dh kakyong tk ngadap lappy yg buruk dn bushuk ni . Ewwww ==' Entah ape laa aku nk tulis kt sini . Mood nk bcrite , td dlm toilet mcm2 bnde aku dh draft dh .

* aku selalu muncul idea dlm toilet . tk tau la knape . toilet sgt brinpirasi bg aku *

Eh eh , nk tau tk ? Haritu kn aku pg cuti2 Msia . Alahaii , PD j kot . Winkwink . Kite sronok la . Dpt kluar dr rumah yg kemain bosan lg . Hokhik . Naik storm , naik pisang naik jetski . Sume naik . Dh legam dh kulit aku yg putih mulus ni . Hbis laki I lari . Spe nk tanggung ? U ? Okeyy . Tkde point kn ?? Then , ade la 1 ptg tu , time tgh lepak2 kt tp pantai tgk matahari tukar shift <<-- ayt novel . Tsrempak la dgn sgrombolan amoy2 yg makuitzz ! Shekshiinye ! Aku dh rse mcm kt Daytona beach j . Adk laki aku kt sblh dh naik ats dh . 

" Tk snggup la . Naik dulu ek .. "

[ kesian adik aku -,- ]

Aku pon join r beliau naik gak . Iyyeee , tk boleh blahh r . Aku tau r Malaysia ni negara bebas . Tp tolong r hormat org lain . Hormat la yg lain ni . Even aku prempuan nk tkluar gak r mata aku tgk minah2 ni kemain lg . Ish2 . Tkde ke sense of humanity dlm hati tu ? Hormat la Islam as agama rasmi kt negara ni .. Aku tau la body hot mcm JLo . Hekelehhh , aku hot gak laaa . Mls nk tunjuk j . Tau tau tau ! Marah ni . Kotor mata aku .. Bru nk tgk alam yg indah dn permai ni . Rse nk tarik2 j bikini bottom amoy tu . Panas betoii r ! Lain r kau pelancong luar negara yg rambut blonde kulit pucat putih mcm org blakon Twilight tu aku ade ampun lg laaa .. Adoyaiii ..

[ aku tk racist okeyy ]

Tp betul tk ? Korg mesti ade pngalaman mcm ni kan ? Hokelehh .. Tp tk boleh gk nk salahkn dorg , dh tu mmg budaya dorg . Tk dosa pon dorg pakai mcmtu . En en ? Tp kalau aku ckp ade gak budak melayu yg pakai mcmtu wktu aku pg sne ? Tkejut tk ? Hehe . Tk tkejut ? Tkpelahh :D Act , bknlahh 1st time pon aku nmpk . Byk kali j . Bru tpggil nk mngulas . Hewhewhew . Harap nnti aku tk jd mcmtu la . Tkut jugak kalau skrg  j aku ckp lebat , nnti aku lak buat . Mintak jauh . ( bajedd body hot mcm Beyonce j aku :p ) Haha . Tkpelahh , kita jdkn ni sbgai pngajaran la kan ? Ni baru kt Malaysia . Belum lg kt overseas sne . Tk tau la mcmmne kan ? Hrp dkuatkn iman .. InsyaAllah :) 

Adelahh kwn mak aku ckp ..

" Nnti kalau ank kau ade rezeki Ina , dpt overseas , pstikan dlm dia kuat , luar die pon kuat gak bru kau hntr dia keluar . Or else ank kau hanyut tk igt diri .. "


Hmm , betul tu wahai makcik , sy sokong mkcik *smbil buat gaya gadis sorak *


Korg tk rse ke post aku ni mcm tkde hala tuju j ? Ishh2 . Apelahh . Bila jari dh tk seiring dgn otak , ginihla jdnye ..


Akhir sekali ..


Dan Kami menguji kamu dengan kesusahan dan kesenangan sebagai dugaan; dan kepada Kami-lah kamu semua akan dikembalikan. [Al-Anbiyaa’: 35]


setiap perkataan penuh hikmah ..


Allah tidak memberi kesusahan seseorang hamba melainkan apa yang terdaya olehnya. [Al-Baqarah: 286]



dn setiapnya hanya utk mereka yg benar2 paham cuba memahaminya ..
Adakah patut kamu menyangka bahawa kamu akan masuk syurga, padahal belum sampai kepada kamu (ujian dan cubaan) seperti yang telah berlaku kepada orang-orang yang terdahulu sebelum kamu? mereka telah ditimpa kepapaan (kemusnahan harta benda) dan serangan penyakit, serta digoncangkan (dengan ancaman bahaya musuh), sehingga berkatalah Rasul dan orang-orang yang beriman yang ada bersamanya: “Bilakah (datangnya) pertolongan Allah?” Ketahuilah sesungguhnya pertolongan Allah itu dekat (asalkan kamu bersabar dan berpegang teguh kepada agama Allah). [Al-Baqarah: 214]

Enjoy it buddy , brotha n sista :)


Setiap dugaan tu adlh tanda Allah syg korg :) Jd jgn la kalut sgt kalau bru kena ujian mcm aku tu  ek ek ek :)

PEACE NO WAR !
Sokonglah product Malaysia . Ayu dn comel .. mcm aku ..





4 comments:

Ash said...

Taw xpe,kt tnds la mcm2 ak pk na tulis kt blog,haha

aisyah . said...

Hahaha . Mslhnye , kluar tnds aku dh tk igt pape =='

Ash said...

Ak egt lg kot,cpt2 ak bkak laptop bongok ne

aisyah . said...

Haha . Tk payahlaaaa :DD